eindelijk foto's !! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Myrthe Konings - WaarBenJij.nu eindelijk foto's !! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Myrthe Konings - WaarBenJij.nu

eindelijk foto's !!

Door: myrthe

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

16 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

hellohello :D
eff snel.. ik heb EINDELIJK foto's op mn hyves gekregen! jaja, het is me gelukt :D
www.m-yrthe92.hyves.nl
Als je ernaar toe scrollt dan zegtie misschien dat ik geen foto's heb, maar als je erop klikt zie je toch foto's! :D:D
ik krijg morgen nog alle foto's die Maddie heeft gemaakt, want mijn camera doet het niet altijd -_- dus die komen er, hoop ik, ook snel bij! :D
see yaaaa!! :):D

• 17 Oktober 2008 - 08:33

Floor:

Ik heb ze gezien! Echt leuke foto´s hoor :D Ben benieuwd naar de anderen!

nog veel plezier (K)

kus (L)

• 23 Oktober 2008 - 17:02

Astrid Lodewijks:

hallo daar, ik zie wel dat je je daar wel vermaakt. Ik lees je berichten altijd op deze site zodat ik je een beetje kan volgen daar in dat vere land. Ik heb ook net je foto s gezien, leuk hoor. groetjes van ons allemaal astrid lodewijs

• 01 November 2008 - 08:58

Mark ..(L):

heey lieverd.. hoe is het daar.. ik ga zo even bij stijn kijken bij het voetbal . mis je super erg xxx je mannetje