drukdrukdruk! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Myrthe Konings - WaarBenJij.nu drukdrukdruk! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Myrthe Konings - WaarBenJij.nu

drukdrukdruk!

Door: myrthe

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

02 Maart 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

howdy :D
ja ik weet het, het is een wonder dat de link naar deze website nog niet ben vergeten, aangezien ik er echt NOOOIITT op kom, hihi (a)
Maaroke, nu ben ik er weer een keer! en zal proberen weer een lang verhaal te vertellen :)
Ten eerste is het superdruk geweest, waardoor ik geen tijd heb gehad om hier iets op te zetten. Daarnaast heb ik er eerlijk gezegt ook niet zoveel zin in gehad, hihi :)
MAAARR :D nu zit ik vol energie om een, hopelijk leuk, verhaal te typen!
Awel, volgens mij had ik al wel vertelt dat ik in de musical (zonder dansen) zat hier op school. Dat bleek uiteindelijk superleuk te zijn! Veel mensen die meededen kende ik helemaal niet, het waren niet echt de mensen waar ik buiten school mee omging zegmaar :). Ik heb de meeste een stuk beter leren kennen, en het zijn echt enorm leuke mensen! Ik kreeg steeds meer zin om te gaan oefenen, het was altijd lachen& gezellig! Afgelopen week waren de optredens. Op donderdagavond was de eerste: We waren om kwart over 6 op school, omkleden en klaar maken enzo. Iedereen had zo;n klein microfootnje, zo eentje waarbij je zo;n kastje aan je broek vasthangt en een draadje door je shirt en dan vastklipt, daar werd ik wel een beetje zenuwachtig van, hihi, aangezien hij tijdens het oefenen steeds van mn broek viel.. Awel! De naam van de musical; All I Really Need to Know I Learned in Kindergarten (alles wat ik echt moet weten heb ik geleerd in de kleuterklas) en het was niet 1 groot verhaal, maar elke scene was een klein verhaaltje opzich. De eerste scene was met iedereen samen. We zaten op het podium en deden een stel kleuters na, haha, het was echt heel leuk! zingen, dansen, overenthousiast en al die dingen :) Verder vond ik het echt een superleuke musical! Het had heel veel grappige stukjes, maar ook wijze lessen zegmaar, leuk! :) De eerste scene die ik moest doen was gelijk aan het begin, ik stikzenuwachtig natuurlijk. Toen stonden we daar sloeg Sara een stuk of 6 regels over, wij stonden met zn allen mekaar aan te gapen, ik had geen flauw idee wat ik moest zeggen, ik kon niks bedenken, haha! Toen uiteindelijk sloeg ik mn hand voor me mond, zei sorry en ging ik verder, whahah! HOE ERG! Gelukkig ging de rest van de avond goed! :) De volgende dag in dezelfde scene vergat Sara wat ze moest zeggen en stond ze maar een beetje naar Samantha te kijken zo van; jij bent, *zucht* uiteindelijk kon ik bedenken wat ze moest zeggen, whaha die scene was weer een slecht begin, maar verder ging het weer goed :D De laatste avond, op zaterdag, ging alles goed als kon :D Super! :D Er zijn superveel fotos gemaakt en ik kan niet wachten om ze te zien, ook was er iemand in de zaal die alles op camera heeft, dus ik hoop dat ik daarvan een kopie kan krijgen :) Op de laatste avond had iemand brownies gemaakt, YAMMM!! Dus zijn we met zn allen naderhand nog eff gebleven en hebben we op het podium nagepraat en brownies gegeten en gelachen enal :D
Ik ben echt superblij dat ik auditie heb gedaan, het was veel leuker dan ik dacht en ik vind het echt wel jammer dat het voorbij is :(
MAARRR, op naar het volgende! Track, atletiek! :) Het basketbalseizoen is afgelopen en nu komen track, softbal (meisjes), baseball (jongens). Het softbal team is ENORM! goed, en er zitten meer mensen die ik ken in track, dus vandaar :) Ik ben er vooral mee begonnen voor de gezelligheid, in conditie komen, en met de hoop misschien een beetje van dat junkfood eraf te werken ;). Dat is nu ondertussen ookal een week of 4 bezig. Voor school is het 3 keer per week gewichtheffen, OEF! Ik heb al flink veel spierpijn gehad. Vooral mn bovenbenen, daar heb ik echt elke week last van, straks heb ik supergespierde benen, ahum. Aan het vroeg opstaan ben ik ondertussen wel gewent, dat is best te doen! Dan op school een klein uurtje vanalles met gewichten doen, en dan snel douchen, klaarmaken, ontbijt in de kantine en naar de les. Meestal voel ik het wel in de saaie lessen, soms een beetje moeilijk om wakker te blijven, maar het is gezellig en dus leuk :) Na school oefenen ze ookal elke dag, maar omdat ik nog de musical had kon ik maar 1 keer per week. Na school is het vooral veeeeeeeell rennen en dus in conditie komen. Vorige week ben ik 3 keer na school geweest, en ik moet zeggen dat mn hele lichaam aan het einde van de week echt moe is, lang leve het weekend! :D
Vanaf vorige week vrijdag zijn we begonnen met de echte onderdelen. Je hebt lange afstand (1,2mijl), middellang (800/400meter) en sprint (100 ?, 200& 400, weet niet waar ik de 400 bij moet doen..), horden, verspringen, hoogspringen, polstokhoogspringen (denk dat het zo heet, waar je met een lange stok rent en met die stok zegmaar hoogspringt, hihi), discus, kogelstoten, en nog een rare sprong :) Speerwerpen is hier verboden op high schools, omdat er een keer schijnbaar iemand mee vermoord is ?! Awel, ik doe middellange afstand en vorige week moest ik ook nog iets anders kiezen. Dus ik dag ik doe kogelstoten, dat lijkt makkelijk, maar dat is het dus echt niet! Maar moet zeggen dat ik het best wel leuk vind, en het lekker ga doen :D Het zijn een paar leuke mensen, en de coach is ook superleuk :) Naja dat heb ik dus lopen oefenen en donderdag is de eerste wedstrijd! *slik* De coach zegt dat we niks moeten verwachten, dus vooruit :D. Ik heb superveel zin in het seizoen! :D
Verder heb ik de laatste tijd ook veel leuke dingen gedaan! :) Naar een paar enge films, bv Friday the 13th!! ENGGGG!! Het is een 30/40jaar oude film die zegmaar opnieuw gemaakt is. We gingen op de dag dat hij uitkwam in de bios, vrijdag de 13e, en de jongen die er 30.40 jaar geleden in speelde was DAAR! Handtekeningen uitdelen enzo, superleuk! Hij was in Nederland geweest en kon een beetje nederlands, en kon alles ook serieus goed uitspreken! YAY! :D de film zelf was doooodeng! Ik zat met mn knieen bij mn neus en keer door de gaatjes in me sjaal XD haha!
Ben ook naar een leuke film geweest, haha, He's just not that into you, hij was echt wel leuk. Leuke meidenfilm :) maar niet echt 1 van me favorieten, maar wel een stuk beter dan zo;n jakkiefilm :) Ook nog weesten shoppen, niet zoveel, maar wel een beetje omdat ik spullen nodig had voor track, en nog cadeaubonnen had van kerst :).
ENNNN er was een schoolfeest :D Het was een Sadie Hawkins, het was op valentijnsday en dan moet het meisje de jongen uitvragen. Normaal hebben ze die op mijn school niet, maar nu wel om geld in te zamelen voor After Prom. Het was ook allemaal niet met jurken enzo, gewoon casual :) Jammergenoeg was het niet zo;n succes, maar met de mensen die er waren hebben we het supergezellig gemaakt :D
Ondertussen is ook iedereen al bezig over prom, das op 25 april. Er zijn al mensen op zoek naar jurken, pakken enzo! Woeiii, ik heb serieus zin om mn jurk te gaan kopen, YAY :D.
En verder weer meer gezelligheid, meer films, en van alless :D
Seth heeft ook zn eerste turnwedstrijd gehad! In Iowa, het was ongeveer 2 uur rijden, in een gymzaal van de universiteit daar. Hij was best zenuwachtig, maar deed het supergoed voor de eerste keer! Het was echt superleuk om hem zo bezig te zien. Een keer stond hij heel dichtbij bij een onderdeel dus wij roepen hem zo, en hij draait zo om en met zn vinger voor zn mond SHHHH!! whahah XD Je kan zien dat hij er echt wel heel serieus mee is, en ik denk echt dat hij heel goed kan worden na nog een paar maanden training :D
Vorig weekend zijn we naar Chicago geweest! Seth&ik hadden voor valentijn kaartjes gehad van Candy voor een supergrote turnwedstrijd. Er waren echt mensen die ook bij de olympische spelen waren! Het was ook op een of andere grote televisiezender hier, superleuk om bij te zijn, ookal was het dik 4 uur zitten nadat we net 3nhalf uur in de auto hadden gezeten, haha! :)Crissy, Candys zus, heeft ook een nieuw huis want ze krijg in april een babytje,dus daar zijn we ook weesten kijken :D
Dit weekend gaan we weer terug, omdat seth nu een wedstrijd heeft daar in de buurt. We gaan al op zaterdag en dan is er een grote parade voor St. Patricksday, dus daar ben ik echt benieuwd naar, WOOHOO :D
Het weer begon de goeie kant op te gaan. Er ligt niet zoveel sneeuw meer, voor het eerst sinds maanden konden we gras zien! :D Het was bruin, hah, maar het was gras :D Het was een tijdje zelfs boven 0! Na een week ging het er ineens weer diep onder *zucht*, Maar veel sneeuw is er niet meer gevallen. Vandaag met track gingen we naar buiten, de jongens vonden dat het niet echt koud was. Ojee! Het was ZO koud, er was zo;n ijzig koude wind. Brrrrrrrrrrr, rennen deed echt wel pijn ,haha, dus ik was echt wel blij toen we weer naar binnen konden :)
Valentijn was trouwens weeer big& American. Iedereen had kleine kaartjes en snoepjes voor hun vrienden, ik had er natuurlijk weer niet echt een idee van, haha! Dus heb ik op de dag zelf zelfgemaakte kaartjes gemaakt, hihi :) Je kon ook rozen voor elkaar kopen, en seth had zelfs een verlanglijstje! stikgek! haha :)
Ondertussen is het ook zeker dat mn ouders, stijn en dide aan het einde van het jaar hierheen komen! Op 28mei! :D ze komen voor 2 weken, en we gaan naar chicago en ik moet nog wel naar school voor een week dus kunnen we hier rondkijken en we gaan waarschijnlijk naar NEWYORK! waaaa!! ik hebber zo;n zin in :D
dusss, nog steeds naar mn zin! een beetje krap met mn geld, beetje koud&spierpijn, en kan niet wachten tot alles wat er nog gaat komen :D:D YAAA :D
OJA! kennen jullie the bachelor daar ? oooooeeee i LOVE it!
vanavond is de finale zegmaar, en ik word gek van alle reclames want ik kan niet wachten tot het einde :D. Hier zijn er serieus nog meer reclames, serieus bijna elke 5 minuten! *zucht* maar dit is ook het enige programma dat ik hier kijk, dus zo erg is het niet, hihi :D
tot de volgende! :D dankjulliewel voor het blijven lezen! :D

  • 03 Maart 2009 - 04:46

    Lynn:

    aaaah myrthe! wat leuk om weer wat van je te horen :D
    als je terugkomt weet jij niet wat je allemaal moet doen joh :O
    jij hebt zo'n beetje alles al gedaan:
    piano spelen, donuteetwedstrijden, musicals, volleybal, basketbal, enz enz enz
    haha!
    & leuk dat je ouders/broertje/zusje daarheen komen joh :D!
    nou meid, het gaat je goed hè!
    kusss (L)

  • 07 Maart 2009 - 12:10

    Annemarie:

    Het is weer een superleuk verhaaltje geworden! Leuk om te lezen ;)

    Veel groetjes!!
    Annemarie

  • 09 Maart 2009 - 15:03

    Fay:

    Haaaaay myrtheee !
    Ik vergeet je site niet hoor! Altijd heel leuk om je verhalen te lezen :)
    Supeeeer dat je dit allemaal meemaakt:D
    En leuke vooruitzichten :D Zo jaloers dat je naar NY gaat!
    Havee fun (K)

  • 28 Maart 2009 - 12:15

    Fam.Buijs:

    Hee Myrthe
    Alles goed daar zo te lezen.
    Het gaat alweer opschieten nu. Fijn dat je fam. binnenkort langskomt en dan naar New York. Lijkt me erg leuk, zullen wij ook weer een dagje meegaan (zoals in Barcelona) Nee hoor Grapje!!!! Daar moeten jullie lekker samen van genieten. Nou zeg; Peet in Zuid-Afrika, je pa naar India en jij in Amerika: wat een wereldreizigers. Toch zal het fijn zijn als we straks weer 'es' een dagfje allemaal bij elkaar zijn. Tot dan nog heel veel plezier toegewenst en veel lieve groetjes van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Myrthe

Actief sinds 12 Juni 2008
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 14211

Voorgaande reizen:

13 November 2014 - 23 Januari 2015

Suriname

26 Juli 2008 - 26 Juli 2009

Mijn eerste reis: Amerika

Landen bezocht: