HAPPY NEWYEAR! :D - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Myrthe Konings - WaarBenJij.nu HAPPY NEWYEAR! :D - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Myrthe Konings - WaarBenJij.nu

HAPPY NEWYEAR! :D

Door: myrthe

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

13 Januari 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

ben ik weeeeer :D HAPPY NEWYEAAAAR :D
ten eerste iedereen bedankt die mn blog hier leest :D want ben er niet zo goed in, wat jullie al wel gemerkt hebben denk ik, maar dankjewel :D en ook bedankt voor de reacties, altijd leuk, YAY! :D
maaroke :D het is weer lang geleden, haha, en ondertussen weer leuke dingen :D
en minder leuke, DE KOU!! aaa, het is al weer eff geleden maar het was serieus -30, en dat was zonder de wind zegmaar en er was IJSkoude wind, dus echt een ramp XD whaha, ik ben de kou nu echt al beu (heb pasgeleden korte broek en hempje gekocht bij TJMax :D positief denken, weetjewel :):D)
vind de sneeuw alleen nog wel steeds leuk! Minder als je met je kleine broertje buiten rondloopt en ineens tot bijna je knieen wegzakt, maar vooruit :D Hoorde dat het bij jullie ook superkoud is dus zal maar niet zeuren ;).
De weken voor kerst was het enorme stress, kerstcadeautjes -_-. Serieus, ik vond het zo moeilijk om voor iedereen wat te vinden. En dan kocht ik alles met dikke korting en nog heb ik enorm veel geld uitgegeven *zucht* maaroke, gelukkig ben ik de maanden daarvoor goed geweest met mn geld :) Maaroke, toen ik dus uiteindelijk alles had gekocht bleek er iets misgegaan te zijn met mn cadeautje voor candy (1 DAG VOOR KERST!) dus dat was ook weer een mislukking, haha, maar dat heb k alweer goed proberen te maken, hihi :)
Seth kon niet wachten tot kerst, had een sliert waar hij telkens een ring vanaf haalde en dan 20 keer achter ellkaar zei hoeveel dagen het nog was voor kerst (heel leuk als je nog cadeautjes moet kopen.. (A)) .
Nou toen was het eindelijk zo ver :D
Om half7 stond hij voor mn deur! Normaal is hij om 7uur zn bed nog niet uit te krijgen, haha :) Naja, ik ben blijven liggen want candy en scott sliepen ook nog, dus hij heeft zo;n anderhalf uur zitten zenuwen, hihi :) Toen hadden we allemaal een sok aan de openhaard met cadeautjes erin :D WOW! Die leek echt bodemloos, bleef er dingen uit tevoorschijn halen! :D Toen ook nog cadeautjes van onder de kerstboom, POEEE ben echt verwend :D haha, allemaal superleuke cadeautjes: fotoboek, parfum, illinois shirt, nikeshirt, ondergoed&sokken (schijnt traditie te zijn in de familie, haha, mamas geven aan hun dochter ondergoed en sokken, naja, leuk :D), geweeeeeeldige sloffen (draag ze nonstop), een fotollijstje met een vergrote foto van seth en mij, enz :D Van seth kreeg ik ook een fotoboek, met een foto van ons erin :D lief :D Daarna snel ontbijt, douchen en naar oma, en daar kregen we nog meer cadeautjes! Een scrapboek van gastoma&opa, soort plakboek voor fotos maar dan leuker, hihi, en 2 cadeaubonnen vooor mn favo winkel van mn gastooms en tantes en nchtjes :D Toen zijn we met een paar buiten gaan sleeen. Oma heeft zegmaar een heuveltje als je naar haar huis toe gaat en daar gingen we met zn allen vanaf! WOEEEHOE :D haha, dat iis ZO leuk! Keeiiilang buitengeweest totdat we naar mn tante gingen om te eten :D Daar hebben we dus gegeten en toen kwam de talentenshow. Iedereen in mn familie doet zegmaar een optredentje :D haha, echt zo leuk! staat allemaal op video dus kanniet wachten om het te zien. Sam&Joe hadden rockband als talent, das zegmaar een wii/ps/xbox enzo spel met ddrums, gitaar en microfooon! woehoe, zo leuk :D De rest van de avond hebben we dat gedaan& gekaart enzo :D
De volgende dag vertrok Candy naar Brazilie :( Naar Luiz, haar student van vorig jaar :). En ging ik naar oma :D Daar gingen we met een fourwheeler en dan een opblaasding erachter en dan rijen, wow! ookal leuk :D haha,
De rest van de vakantie ben ik bij oma&opa geweest, supergezellig :D Want Scott&Seth gingen naar scott's broer in florida. In de vakantie veel met mensen thuis gepraat :D en verder weesten schaatsen, shoppen, naar de film, gewoon naar mensen thuis, allemaal leuk :D
Met oud &nieuw ben ik met oma naar een bandje van hier uit de buurt geweest. Allemaal mensen die hier op school hebben gezeten ( zijn vorig jaar afgestudeert) en die hebben nu een bandje & PLATENCONTRACT :O waaauw, sinds kort ze gaan binnenkort daarvoor naar nashville. Nu hadden ze een nieuwjaarsparty en daar gingen we heen :D Ze heten Boothill Ridge btw :) Daar waren ook veel mensen van school, en vriendin van mn oma dus helemaal goed :D We zijn daar de hele avond geweest, WAUW ze waren echt enorm goed! De stem van Kodi, de zangeres, is echt serieus prachtig en ik kan niet wachten tot hun album uitkomt in februari :D. Alleen was 12uur niet veel bijzonders, haha. Wel aftellen, maar geen vuurwerk, alleen een stel rotjes in een prullenbak. Wel feest en blabla natuurlijk, maar miste wel het vuurwerk een beetje, hihi :). Te koud zeiden ze XD. AWEL :D
Ik laat iedereen hier trouwens naar Guus Meeuwis luisteren en iedereen vind het goeie muziek (duhh), echt zo leuk! :D En dan proberen ze mee te zingen, en das zo grappig XD whah, maar zal ze maar niet uitlachen :D.
Ondertussen weer terug naar school, ben een beetje moe, hihi. En ik heb auditie gedaag voor de schoolplay en ik zit erin :D WOEHOE:D Heb k ook weer wat op school te doen na school :) Leuk, volgende week begint oefenen enzo :).
En Finals, dan krijgen we van elk van een proefwerk over alles wat we int afgelopen half jaar hebben gehad. Vandaag hebben we de eerste helft gehad en morgen de rest ;) Het valt amaal wel mee :) Was een beetje aant zenuwen over geschiedenis want dat wilde ik tijdens engels leren (we hadden voor engels van tevoren de vragen gehad en konden dus gewoon aant begin vant uur inleveren, heheh). Maar toen had Andre geen flauw idee dat we finals hadden in engels (haha, heeft nog steeds een beetje moeite met engels ;)). Dus die heb ik toen de hele les briefjes moeten schrijven en dingen moeten aanwijzen zodat hij et kon maken, haha XD. Geen tijd om te leren dus, maaroke :D Ging ook wel goed :D holadiejee :D
En dan zitten we op de helft :O wow, en larissa gaat maandag naar huis :( me maatje :( Afgelopen weekend hebben we al afscheidsdingen gedaan :). Naar de skybridge in davenport& de film op vrijdag en schaatsen (had ze nog nooit gedaan, maar ging supergoed! ze hand me hand hele tijd vast maar is maar 2 keer gevallen, haha:)) en midnight bowling :D LEEEEUUKK :D
Zaterdag is dr afscheidsfeestje, en gaan we weer midnight bowlen :) Moet nog even iets leuks voor dr maken :D.
Afgelopen zaterdag is er een nieuw meisje uit duitsland aangekomen, heb er een beetje op facebook (soort hyves) mee gepraat en 1 keer gezien, gisteren, en ze lijkt ook enorm aardig, dus yay :).
Seth heeft voor kerst een nintendo ds gehad en zit er serieus nonstop op -_- komt er sochtends vroeger uit om te spelen, speelt in de auto, bij oma, in de supermarkt, overal *zucht* haha, tot candy of scott zegt dat ie op moet houden. Dan moet ie aandacht hebben en gaatie aan je hangen, ook leuk :D:P
Candy is helemaal verliefd op Brazilie en kanniet wachten om weer terug te gaan, heeft 700 fotos en wil er nu zelf ook wel graag heen :D (zo snel mogelijk larissa bezoeken als ik weer geld heb! :D) Ze had ook meer dan 100dollar aan eten bij, JAMMIEEE :)
Scott scheidsrechtert elke zaterdag bij worsteltoernooi en doordeweek ook af en toe, kijkt veel films, en is heel veel buiten. Was met candy aan het winkelen en we belden hem om te vragen of hij seth kon ophalen halverwege zegtie; Oh wacht eff, ik bel zo terug! Hingtie op, later belt hij terug.. Rende er een rendier door de tuin en die moest hij schieten -_- JAAKKIE XD Ik kom de garage niet meer in, want vind het niet zo;n leuk gezicht (A)
Ben fan van mn oma &opa :D Heb het echt supergezellig had van de vakantie! Veel gekletst, en leuke dingen gedaan en vind het gewoon superleuk om te zien hoe gelukkig ze samen zijn, haha :) Heb ook ontdekt dat ik blueberries (blauwe bessen? zou hetniet weten :O) enorm lekker vind, vooral als ze bevroren zijn & dat ik een hekel heb aan olijven. En dat gastoma supergoed kan koken :D Lucky opa :) gastopa is een enorme grapjas en heeft pasgeleden zn eigen gokmachine gemaakt!
Het is nog steeds allemaal goed en gezellig op school, van zwemmen is de laatste tijd niet veel gekomen :( Hoop dat we snel weer een keertje gaan, want ik mis het echt ;). Doe wel veel videobanden met zo;n hyper persoon die dan van die dingen voordoet en die je nadoet, vind vooral tae bo superleuk :D Dus mijn voornemen voor dit jaar is dat ik minstens 1 moet doen in 2 dagen, en int weekend doe ik ze elke ochtend :). Probeer ook n beetje op mn eten te letten, al mn broeken enzo passen nog dus volgens mij zit het wel goed. Maar ben hier nog niet op de weegschaal geweest, dus je weet maar nooit ;).
OJA! afgelopen zondag zijn we ook gaan tuben bij snowstar met alle uitwisselingsstudenten! Met zo;n band van een helling af :D LEEEUK! Je kon al je banden aan elkaar maken en met zn allen naar beneden, of rennen.springen en op je buik, super! Allemaal in gigadikke kleren want het was natuurlijk weer steenkoud. Ik had mn kleren aan en daarover skibroek, dikkedikke jas, sjaal, handschoenen en scotts laarzen (ongeveer 10 maten te groot) XD. Haha, maar ik had het zeker nodig! Het was enorm leuk. Onderweg smste ik larissa;blabla voel me net een sumoworstelaar blabla.. smste ze terug; blabla en ik net een walrus blabla. achja :D Het was zeker weer leuk! :D
De tijd vliegt! Voor je het weet been k weer terug :D TOT SNEL!
nogkeertje bedankt voor het lezen& reageren, super! :D



  • 14 Januari 2009 - 11:19

    ®obbert:

    koud? hier?
    nee hoor ^^ ik vin van niet xD

  • 14 Januari 2009 - 15:23

    Lynn:

    aaah super leuk :D
    jy ook nog een gelukkig nieuwjaar:) al heb ik dat al gezegd, maarja!
    superleuk dat je al die dingen doet en ook dat je op school met die audities doorwas enzo!
    HAVE FUN
    liefs (L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Myrthe

Actief sinds 12 Juni 2008
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 14206

Voorgaande reizen:

13 November 2014 - 23 Januari 2015

Suriname

26 Juli 2008 - 26 Juli 2009

Mijn eerste reis: Amerika

Landen bezocht: