it's all comin to an end .. :) :( - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Myrthe Konings - WaarBenJij.nu it's all comin to an end .. :) :( - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Myrthe Konings - WaarBenJij.nu

it's all comin to an end .. :) :(

Door: myrthe

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

18 Mei 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Oke, nu was ik dus serieus de naam vergeten XD Myrtheamerika, myrtheinamerika, ooooooh myrthetoamerica! HAHA XD maaroke!
het is me gelukt :P Nu is het echt wel maanden geleden, maar ik zit nooit meer in candys klaslokaal, en op de een of andere manier ben ik het denkik daarom vergeten (a) heheh :)
ANYWAYS! kan me niet echt meer herinneren wat ik amaal heb gedaan, maar natuurlijk wel de belangrijkste dingen :) Veel shoppen, naar de film, bowlen, blabla :)
Ik weet niet meer precies wanneer, maar ik ben met Candy, Carol Pressly (een andere lerares hier op school) en Maddie naar Springfield geweest. Dat is de hoofdstad van Illinois. Candy&Carol moesten hier heen voor school en dus mochten wij mee! 2nhalve dag minder school, lovely! haha :) De eerste dag hebben we sochtends een uurtje gerent en toen gedoucht. Toen ontbeten bij Starbucks en toen zijn we rond gaan lopen. We zijn naar het Lincoln Museum geweest, wat echt supersuper goed was! :D Normaal vind ik museums echt niet leuk, maar deze echt wel :D Alles was echt uniek en leuk gedaan en hartstikke goed! Ze hadden zelfs het witte huis nagemaakt enzo :). Springfield is trouwens de stad waar Abraham Lincoln vroeger woonde, vandaar dat er zoveel van hem is zegmaar daar. We zijn verder ook nog naar zijn oude huis geweest, waar we een rondleiding in kregen. Er waren serieus nog dingen die hun vroeger gebruikt hadden, zoals de bank, echt zo leuk! :) Verder hebben we gewoon vanalles gezien, parken, standbeelden, gebouwen, blabla :) En het weer was best lekker, dus het was echt super! :D De 2e dag hebben maddie en ik trouwens sochtends gewicht geheft in het hotel, omdat we dat met track anders hadden moeten doen, haha :) Anyways, superleuk! :D de fotos zijn ook echt leuk, die zet ik ook vast nog wel een keer op internet, maar weet nog niet precies wanneer, hihi :D. Dus dat was een leuk eff tussendoor! :D
MAAARRR begin april was het eindelijk zover! Maddie en ik waren al maanden aan het aftellen, haha, en nu vertrokken we EINDELIJK! Weg uit het steenkoude Illinois, op naar het lekkere warme Florida! :D
Op zaterdagochtend vertrokken we van het vliegveld en toen we aankwamen hebben we gelijk onze lange spijkerbroeken verwisselt voor korte broeken, dat voelde ZO goed, haha :)
De eerste dag hebben we rondgehangen bij het hotel, in het zwembad, basketbal, en een uurtje gerent in orlando :) Toen de volgende dag gingen we naar Seaworld ! Dat is een attractiepark met een hoop waterdieren :D Ik had niet gedacht dat het zo leuk zou zijn, maar dat was het wel! Superveel waterdieren, sommigen mocht je ook aanraken en/of voeren! En ze hadden een paar supersupergoeie shows! Eentje met Shamu, de orka, die was echt supersuper! En met dolfijnen, en 1 grappige met zeehonden en nog zo een paar ! Superleuk allemaal :D Hartstikke veel waterdieren gezien enzo, YAAAY :D Het was alleen iets zonniger dan ik doorhad, dus gelijk de eerste dag al verbrand, oepsie! (a)
Die avond zijn we doorgereden naar Daytona Beach. Daar zaten we in een appartement, maar dat was echt wel groot, haha :). Leukleuk, het was met balkon en we zaten aan het strand dus uitzicht over het strand, waaahooo! :D De eerste dag hebben we sochtends wateraerobics gedaan, whaha XD. Toen hebben we opt strand gespeelt en al, nog eff gezwommen en toen nog slippers gemaakt met van die rare frutsels eraan. Smiddags ging Candy naar dr nicht en zijn Maddie en ik rond gaan lopen naar een hoop souvenirwinkeltjes enzo :) En op de terugweg langs de supermarkt, omdat we savonds wilden gaan koken (sinds dat hier nooit gebeurt, hah). Dus dat hebben we savonds gedaan en de volgende dag was het een beetje kouder en hebbenw e eff liggen zonnen uit de wind en daarna weer rond gaan lopen, zoveel te zien! :) Toen zijn we ook naar de kapper geweest omdat we allebei al heel lang zeide dat we nodig moesten (zeiden we al in Springfield, maar toen hadden we geen kapper gevonden). En nu kennen we zeggen dat we ook in florida naar de kapper zijn geweest, haha :).
De volgende dag reden we terug naar Orlando en zijn we naar Universal Studios/ Islands of Adventure geweest. Tussen die 2 parken zit de citywalk, dat is een grote straat met uitgaansdingen/winkels enzo :) En zo kon je naar allebei de parken op 1 dag! De eerste dag hebben we van alles gedaan met de kortere rijen, omdat we de volgende dag een fastpass hadden en overal dus sneller inkonden :). Ze hadden echt zoveel! Maar we hebben echt bijna alles gedaan, dus das echt super! :) De 2e dag waren er rijen van 2nhalf uur die wij in 10miunuten deden, haha :). maaroke :D Toen hebben we ook een paar van die waterattracties gedaan en daarin werden we echt ZEEEIIIKKKNAT! Niet normaal gewoon, haha :). Serieus IEDEREEN werd kletsnat, whaha, gelukkig was het lekker weer! En ook alle attracties waren echt goed, weetniet. Soms vond je de film waar het over ging niet eens goed, dan nog was de attractie wel goed! Alles was echt heel goed en uniek en met veel details en blabla gedaan, super! :) En ik had echt zonnebrand opgedaan, maar dus niet goeie factor iguess. Want echt ALLES was verbrand. Je kon precies zien welke kleren ik had aangehad, oh wauw -_-. En mn voeten waren ZO erg dat ik halverwege de dag mn slippers heb uitgedaan en op mn sokken ben gaan lopen omdat ze zo;n pijn deden, ze waren bijna paars en amaal opgezwollen, OEPSIE :) MAAARRR ondertussen voelen ze al een stuk beter :) Naja toen op vrijdag gingen we weer naar huis ;) En toen op maandag waren we nog vrij en op dinsdag moesten we weer naar school, oefff.
Enn toen moesten we op school 2 dagen achter mekaar een paar grote testen maken. Die moet elke junior maken, de score die je krijg op 1 van die testen bepaalt zegmaar een beetje naar welke scholen je kunt na de middelbare. En dan waren ze ook nog gewoon om te kijken hoeveel je wist, blabla, ze waren ook om te kijken of de school het goed deed enzo :).
Ennn 1 dag mochten alle juniors ook een beroep uitkiezen en daar mochten we dan 1 dag meelopen :). Ik was naar een fysiotherapeut geweest, en dat was eigenlijk best wel leuk! :) Weet niet of het mn beroep word, maaroke :)
ENNNN op 25 april was het eindelijk zover, RPOM! maaarr daar ga ik denkik een andere keer over vertellen, want candy komt net binnengelopen en ik moet dus weg, haha! :) Hopelijk doe ik het nog een keer, hihi! &anders tot heel heel snel! Want mn ouders komen al over 10 dagen en over ummm (rekenen) 22 dagen kom ik alweer naar huis :O
OH WOW! tijd gaat echt ZO snel, kan het bijna niet geloven, hihi :)
dussss, tot snel! :)

  • 19 Mei 2009 - 04:10

    Lynn:

    aaah myrthe :D
    klinkt weer super leuk!
    ik vind dat je nog best goed hebt onthouden wat je gedaan hebt haha!
    en pas op dat je geen zonnesteek hebt dan:P
    haha maarja.
    nog veel plezier en tot snell (L)!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Myrthe

Actief sinds 12 Juni 2008
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 14205

Voorgaande reizen:

13 November 2014 - 23 Januari 2015

Suriname

26 Juli 2008 - 26 Juli 2009

Mijn eerste reis: Amerika

Landen bezocht: