Time of my life - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Myrthe Konings - WaarBenJij.nu Time of my life - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Myrthe Konings - WaarBenJij.nu

Time of my life

Door: myrthe

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

06 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

The time of my life, dat was het thema van homecoming dit jaar &die tijd heb ik zeker gehad :D:D
MAARR voor homecoming was er natuurlijk eerst nog mijn sweet16! YES, eindelijk 16 :D (iedereen superbedankt voor de berichtjes, mailtjes, ecards, brieven &ALLES:D, leukleuk) De dag zelf was best normaal, maar op school jarig zijn is best leuk omdat iedereen je dan feliciteert enzo :D hihi, minder omdat je toch moet werken -_- maarrr gelukkig waren we een lesuur eerder uit omdat we een verweg volleybalwedstrijd hadden! Dus alleen even naar spaans om mn snoep op te halen (iedereen krijgt zn lievelingssnoep op zn bday; SKITTLESSS!!:D) en na 10minuten mochten we weg :D
We hebben anderhalf uur in de bus gezeten, laaaannggg maar wel gezellig :D de wedstrijd hebben we dik gewonnen en toen weer met de bus naar huis. We waren pas rond 11uur thuis en het was was al na 12 voordat ik eindelijk in m'n bed lag, toen moest ik er de volgende dag om 5uur uit voor de training! AAA, moe, maaroke :D
De zondag na mn verjaardag had ik een feestje thuis :D we wilden eigenlijk naar buiten,maar het regende al het HELE weekend. Toen 1 uur voor mn feestje werd het droog en konden we toch naar buiten, hahaaaaa :D We hebben gewoon van alles en nog wat gedaan en een soort kampvuur enzo, ZO GEZELLIG :D Gastoma had een taart voor mij gemaakt, zo mooi :D Happy birthday sunshine stond erop :D met een zon enzo :D ZO LEUK&LIEF:D
De dag erna begon homecomingweek!
yeahhh ! :D
Maandag was twinday, larissa & maddie waren mn tweeling :D we hadden toen wel een gewone schooldag. Maar dinsdag was het jerseyday, allemaal in sportkleren :D en toen hoefden we maar tot 11.15 naar school! Woensdag was nog beter, want we waren de hele dag vrij!
&donderdag was het classcolourday, elk jaar heeft zegmaar zn eigen kleur (freshmen;oranje, sophemores; groen, juniors; rood & seniors;blauw) ik was een junior en dus helemaal int rood :D We hadden toen les tot 1.15 en daarna hebben we met de hele school gegeten in de gymzaal. Daarna hadden we de hele middag activiteiten en spelletjes :D we hadden powerpufffootball, american football maar dan in plaats van tackelen heb je vlaggetjes om je middel die je eraf moet trekken. ZO lachen, maar toch wel blauwe plekken, haha ook hadden we nog beachvolleybal, waterlooprace en eieren gooien. Heb met Arne nog eieren gegooit, wat uitliep in een in-elkaars-haren-ei-smeren-wedstrijd, maar was echt heel leuk! haha, als laatste was er nog een donuteetwedstrijd (waar ik maar niet aan meedeed, aangezien ik al veelteveel lekkers eet..) waar iedereen ging kijken. JAKKES! er was serieus een jongen die moest overgeven (een beetje..) en nog verder ging eten ook! bleeehhhg! Maaroke, savonds was de parade. Ieder schoolsportteam, sportclub, vereniging, vanalles uit de buurt rijd daarin mee :D de meesten rijden gewoon in een truck, die ze een beetje versieren. En dan heel veel snoep naar het publiek gooien. Ik reed mee met de volleybal :D Daarna hadden we een peprally in de gymzaal. Alle sportcoaches werden voorgestelt en vertelden wat, the homecomingcourt werd voorgesteld (dat zijn de 5 seniors meisjes&jongens die de meesten stemmen hebben tot nu toe en die dus homecomingking of queen kunnen worden! &de juniors, sophemores&freshmen met de meesten stemmen), het dansteam deed wat, de cafetariamevrouwtjes deden ook nog iets (dancing queen, daar zat mn gastoma bij, WOW, haha zo leuk! :D), de ouders van alle seniors deden ook nog een of ander optreden en natuurlijk de cheerleaders! LEUKLEUK :D daarna heeft iedereen chili met hotdogs gegeten in de cafetaria.
Toen was het weer vrijdag, spiritday. Iedereen in rockridgekleren, maar dat is niet zo anders want het is elke vrijdag spiritday, maar de meesten hadden toch net wat extra vandaag :D oorlgsstrepen en bandanas enzo. Na school zijn marie, maddie, larissa, candy en ik heel snel naar het winkelcentrum geracet. Ik moest nog schoenen &sieraden hebben en Marie had nog helemaal niks! stressshoppen dus. sAvonds was de homecominggame van football! Ik was al eerder naar een wedstrijd geweest maar toen strooooomde het de hele avond (het was wel druk!), maar deze was heel anders, de marching band was helemaal in hun pakjes en de homecomingcourt werd weer voorgesteld& de homecomingking& queen werden bekent gemaakt! :D De footballgame zelf was supergezellig! Serieus de hele omgeving komt kijken, dus wij zaten met een groep onder de tribunes in het gras. De wedstrijd zelf hebben we alleen verloren :( (ons team heeft tot nu toe volgens mij nog niks gewonnen, wooooops!), maar het was echt heel leuk! Alle uitwisselingsstudenten hadden vantevoren trouwens nog een bon gehad van de rocketboosters (dat is een soort team die geld verzamelen door schoolkleren en dat soort dingen te verkopen en dan geld geven aan de schoolteams voor sommige dingen als toernooien of tshirts enzo :D) van 25dollar om iets te kopen in hun kraam! Oeeee, ik krijg steeds meer rockridgespullen :D
Zaterdag was het EEEEIIIIINDELIJK zover! overdag beetje overal&nergens heen geweest met candy (zoals meestal:D) en toen klaarmaken en om 4uur hadden we met onze groep afgesproken bij daniel (danni) thuis! We hadden een groep van 6 meisjes&6 jongens, volgens mij echt de leukste groep! We hebben daar eerst foto's gemaakt (aaauuuwww, onze kaken deden zo'n pijn, haha, de ouders bleven zeggen; smile! hey look over here! just one more! blabla) er zijn echt hele leuke uitgekomen! :D Dus had het er wel voor over :D. Daarna zijn we naar een restaurant in Moline gereden (stadje in de buurt) en hebben we daar gegeten. Het was een best sjiekig restaurant en het eten was super! & & ALLES werd betaalt door de jongens! :D Toen hebben we nog even rondgelopen in Moline en toen zijn we naar school gereden. THE DANCE! Op school kon je ergens in een klaslokaal je spullen achterlaten, alle meisjes deden daar hun schoenen uit. Gelukkig want ik had hakken (!) aan en mn voeten begonnen toch wel pijn te doen.. Wij waren in de auto al helemaal in de stemming gekomen, het was echt geweldig! De muziek was niet zo fantastisch, en de homecomingcourt werd weer voorgestelt, maar het was echt super! I've had the time of my life :D
&toen maandag was het weer gewoon, normaal school.. jammer, maar helaas
Mn foto's ben ik trouwens ook aan het proberen op hyves te zetten, maar het wilt niet lukken GRR..
Er staan er geloof ik 12 -_- Iedere keer als ik ze aan het uploaden ben dan gaatie super! maar dan ben ik zo dom om te gaan scrollen om te kijken oftie klaar is en dan stoptie dr gewoon mee -_-
Ik ga van het weekend nog een keer proberen want ik heb zoveel leuke fotos :D
Het weekend erna was ik op vrijdagavond alleen thuis, omdat scott&candy uitgingen. Toen zijn er een paar mensen naar mij gekomen, gezelligheid :D Zaterdag gingen we weer naar Chicago. Gastoma ging mijn gasttante helpen met het opzetten van de wedstriijd voor de volgende dag& candy, seth&ik zijn naar een musical geweest. Dat theater was ZOZOZO mooi! wauw, het leek wel een soort indiase stijl. De musical was Wicked. Candy was er al een keer heen geweest en had de cd toen gekocht, Seth is helemaal gek van de muziek en wilde er dus supergraag heen :D Het is zegmaar het verhaal dat komt VOOR het land van oz. Was een leuke musical :D Erna heb ik toen nog the wizard of oz gekeken op video, en hij is best anders dan bij ons dus toen snapte ik wicked ook weer beter :D Zondag was een hardloopwedstrijd van het werk van Candy's zus. Het is een soort honden&kattenopvang maar dan groter& beter :D Er waren honden in serieus ALLE soorten en ALLE maten, leeeuuk! Met veel honden gespeelt dus en tijdens de race met seth op het strand rondgelopen en gespeelt :D Daarna zijn we nog naar het adoptiecentrum geweest van die organisatie, zo leuk :) alle honden& katten hadden echt hun eigen kamer met speeltjes en kussens en alles :D Daarna moesten we jammergenoeg weer naar huis :( Heb de hele weg in de auto weer geslapen, die 12uur erin van late wedstrijden&5uur eruit voor trainingen beginnen er flink in te hakken XD
EN TOEN, het volgende weekend :d Vrijdag waren we na het 4e uur uit! We gingen naar een volleybaltoernooi! Eerst hebben we samen in de hal gegeten en toen moesten we ongeveer 3 uur rijden naar ons hotel. Dat hotel was groot, mooi, luxe, YAY! :D Niet verwacht, haha. We moesten gelijk omkleden en weer naar beneden jammergenoeg want we gingen trainen. Na de training mochten we opfrissen en gingen we ergens in een restaurant eten :D Daarna heel snel weer naar het hotel, want er was een zwembad! YES, tjee ik heb zo lang niet meer gezwommen! :D Er was een glijbaan in kikkervorm &bubbelbad :D (heerlijk:D). Daarna hebben we bij iemand op de kamer SAW 4 gekeken (GADVER! dat is echt geen film voor mij, haha, schrikken en vies..) en toen moesten we weer naar onze kamers. Marie was mijn roommate en we hebben nog lang liggen kletsen& lachen, we vielen pas na 2e in slaap en om 5.45 ging mn wekker alweer! Douchen, spullen pakken, ontbijt &wegwezen weer. Om 8uur was onze eerste wedstrijd en alle poolwedstrijden hebben we eigenlijk makkelijk gewonnen :D Toen kwamen we in de Championshippoule en we zijn uiteindelijk 4e geworden, wat heel goed is vind ik :d Om 5uur waren we eindelijk klaar (poee, ik viel opt einde half in slaap toen ik een beker water in mn gezicht kreeg, haha XD het was een deal dat we niet gingen slapen, maar gelukkig was ik niet de enige :D) Toen moesten we weer met de bus naar huis toe. Ik&Marie waren de enige met de bus, omdat de rest allemaal ouders had die waren komen kijken. Ik sliep de minuut dat ik de bus inliep en ben de hele 3 uur niet wakker geweest, zo moe. Thuis nog even met Candy bijgekletst en weer naar bed gegaan :D Zondag dacht ik uit te kunnen slapen maar mijn heerlijke 5/6uurritme zit erin XD Eerst naar de kerk, toen ben ik naar gastoma gegaan :D we hebben een beetje rondgehangen, gekletst, met de halloweenspin gespeelt en van alles :D (Candy&Seth haddeen kerkbijeenkomst ondertussen) en toen hadden we nog een verrassingsfeestje van iemand :D Daarna naar walmart en naar huis. sAvonds heb ik met Candy naar Guus Meeuwis gekeken, en ze vond het zo leuk! :D:D We hebben hem niet helemaal afgekeken, dus hoop dat de wedstrijden opschieten en we vanavond verder kunnen kijken :D
Ik ben ondertussen al best goed gewend :D en begin grappige verschillen te merken, haha. Ben niet van plan om aan het eten te gaan wennen, want dan ben ik 20kilo zwaarder als ik terug kom (durf ook niet op de weegschaal moet ik zeggen..) Het weer begint slechter te worden. Met homecomingweek was het nog rond de 30graden en zelfs boven 35 een dag! De week erna was het rond de 25 en de week erna was het gewoon patsboem weg. Het is ZO koud! het schijnt te schommelen deze tijd van het jaar en misschien is het volgend week weer 20, maar brrr! Het was zaterdagochtend serieus 5graden! Ik heb maar 3 truien& 2 spijkerbroeken, dus ik moet ZEEEERRRR nodig shoppen :D woensdag zijn we om 1.30 uit &we hebben een lang weekend (maandag vrij voor Columbusday) dus shoptijd hoop ik :D Candy is het hele weekend niet thuis, dus ik hoop dat ik iets vind :d vast wel toch :D
allemaal weer superbedankt voor lezen, en reacties :D Altijd leuk om te lezen! :D Hoop dat met jullie ook alles nog goed gaat :D &tot de volgende keer maar weer! :D

  • 07 Oktober 2008 - 08:22

    Noelle:

    Myrthe! hihi eindelijk weereens een berichtje. Maar mijn god nu snap ik hoe het komt!: wat heb jij het druk zeg:O niet normaal. Maargoed dat je alles met heel veel plezier doet enzo =)
    Dat spel met die vlaggetjes die je dan te pakken moet krijgen doen wij trouwens ook wel eens met LO haha. is inderdaad lachen!
    Have Fun! xx

  • 07 Oktober 2008 - 13:28

    Floor:

    hee myrthe!
    wat leuk, weer een bericht van je uit the USA! :D
    echt geweldig leuk om het te lezen en wat heb jij het druk zeg :O
    maar wel super :D:D:D

    nog heeel veel plezier, maar dat zal wel lukken denk!
    xx Floor

  • 07 Oktober 2008 - 15:18

    Susette:

    Heeeey Myrthe:D

    leuk om te lezen dat 't zo leuk is daar!!:D
    nog veel suc6 met volleyballen en nog veel plezier!:D

    xxx


  • 07 Oktober 2008 - 15:44

    Marleen:

    Myrtheeeerrr
    Het klinkt echt allemaal zooo cool:D maarr dat hadk al een keer gezegd hea(A)
    ENNNN;; Skittles rule all!:D:D:D
    Echt leuk dat je je favo snoep krijgt als je jarig bent xD
    xx loveyou

  • 07 Oktober 2008 - 16:54

    Ivy:

    zoo leuk! ik ben echt jaloers op je! xxxx

  • 10 Oktober 2008 - 10:45

    Lynn:

    aaaah weer zo leuk :D
    was bly dat ik weer wat van je hoorde :)
    je hebt echt een druk programma joh :O
    nouja, zolang je het maar leuk blijft vinden toch :D
    tot de volgende x :D
    kus (L)

  • 13 Oktober 2008 - 08:54

    Melanie:

    wauuww!
    klinkt echt supersupersuperleuk allemaal! ben dik jaloers op je hoor! :p
    nog veel plezier en geniet ervan hee! :D

    kus

  • 20 Oktober 2008 - 18:04

    Fay:

    egt geweldige fotos mirthee !
    super voor je:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Myrthe

Actief sinds 12 Juni 2008
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 14220

Voorgaande reizen:

13 November 2014 - 23 Januari 2015

Suriname

26 Juli 2008 - 26 Juli 2009

Mijn eerste reis: Amerika

Landen bezocht: