Nog eventjes.. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Myrthe Konings - WaarBenJij.nu Nog eventjes.. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Myrthe Konings - WaarBenJij.nu

Nog eventjes..

Door: myrthe

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

12 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ik heb meer tijd dan ik dacht!
Ik kan dus nog even wat meer vertellen. Ik heb al een bijnaam gekregen van mijn gastoma! Ze noemt me Sunshine, omdat ze vind dat ik mooie blonde haren heb, ik altijd lach en vrolijk ben enzo. Hahah, ik word ondertussen dus al door bijna iedereen Sunshine genoemt, hahah. Het schijnt dat iedereen hier een bijnaam heeft. Ik heb ook al veel nieuwe dingen leren eten. Gisteren pb&j, dat is een boterham met pindakaas en jam, was best lekker! Vanochtend als ontbijt blueberrypancakes, ookal lekker! Vanavond gaan we weer bbq' en! Het is hier allemaal veel te lekker! Er zitten ookal brownies in de oven, poepoe, ben bang dat ik toch wel aan ga komen. Maar ik drink veel water n probeer al die lekkere dingen een beetje te laten staan, hihi, ben benieuwd hoe lang ik dat vol ga houden! Ik mag binnenkort trouwens gaan paardrijden! Ze hebben 2 paarden en 1 schijnt erg aardig te zijn en makkelijk om op te leren rijden, dus ik ben benieuwd!
Wat trouwens ook wel leuk is, op mijn kamer kan ik het licht& ventilator aan&uit doen met een afstandbediening, die ik trouwens al kwijt ben, haha! Luxe:P
De kleren zijn trouwens wel wat moderner dan ik had gedacht en mijn gezin is ook best klein, haha.
Nu moet ik wel echt gaan stoppen, jullie horen snel van me!

  • 12 Augustus 2008 - 16:59

    Lynn:

    hahaha is ze de afstansbediening al kwijt hoor, hihi XD

    tot snel (L)

  • 12 Augustus 2008 - 18:53

    Mama:

    Ben benieuwd wat je daar gaat kopen??!!
    en kek ut da ge nie van da peerd valt!!

  • 13 Augustus 2008 - 14:53

    Marleen:

    Doe je goed met die afstandsbediening xD
    Je gaat echt wel toegeven aan al dat lekker eten,, wacht maar af xD..
    Paardrijden is echt leuk,, echt cool..
    Ik ben benieuwd naar andere foto's xD
    Hoe is het weer daar trouwens?
    xx

  • 16 Augustus 2008 - 15:29

    Sarah:

    haha Je had is aan mij moeten vragen wa je daar te eten kon krijgen:P haha. maar et brood smaakt zeker voor geen meter.alleen maar brood met smaakjes:P maar heel veel plezier;) en probeer nie heel Amerika op stelte te zetten. want ons huis moet wel heel blijven:)

  • 18 Augustus 2008 - 10:07

    Femke:

    heej myrthe,

    ik hoop dat je het daar super leuk gaat hebben:)
    aan je verhalen te lezen al wel, dus dat zal allemaal wel goed komen;) veel plezier en good luck!

    xxFemke

  • 23 Augustus 2008 - 14:45

    Floor:

    Klinkt allemaal heel erg leuk Myrthe!
    Haha peanut butter en jelly, heb ik ook op in Florida is best lekker hé!
    Nog heel veel plezier en ga nu andere berichten verder lezen

    xxx Floor

  • 01 September 2008 - 21:07

    Kelly:

    'die ik trouwens al kwijt ben'
    -_-'
    wat bende tog ook een tjappie heh myrthe XD haha missjjoouu! :(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Myrthe

Actief sinds 12 Juni 2008
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 14220

Voorgaande reizen:

13 November 2014 - 23 Januari 2015

Suriname

26 Juli 2008 - 26 Juli 2009

Mijn eerste reis: Amerika

Landen bezocht: