LET IT SNOW!! :D - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Myrthe Konings - WaarBenJij.nu LET IT SNOW!! :D - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Myrthe Konings - WaarBenJij.nu

LET IT SNOW!! :D

Door: myrthe

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

07 November 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

daar ben ik weer n keer :D
WOW het begint net te sneeuwen hier, YAY! nederlandse sneeuw maaroke :D
jeetje, alweer n maand geleden!
ondertussen al over een kwart van mn jaar! WOW gaat echt heel snel, candy zegt dat de winter niet zo snel gaat, haha.. het word een lange winter schijnbaar. Het is gewoon om 5uur savonds al donker! Het is gewoon deprimerend, en het word nog vroeger donker zeggen ze. De temperatuur is laag, het is steenkoud! maar vandeweek was het ineens weer rond de 20 graden& aan het einde van het weekend zou het gaan moeten sneeuwen, raar!
Het heeft al 2 keer een heel klein beetje gesneeuwt, maar dan meer van die Nederlandse sneeuw die na een paar minuten alweer verdwenen is. Volgens Candy hoef ik niet te klagen en krijgen we nog genoeg, dus ik ben benieuwd :D
VOLLEYBAL! ahh, afgelopen :( sinds gisterenavond :( (sniksnik) We zijn 2e geworden in onze olympic conference (ongeveer net zoiets als een competitie):D zeer goed, en daarna gingen we naar regionals, dat is met 5 teams uit de regio. En we zijn kampioen geworden! YAAAY!! :D:D ooo, zo gaaf! we hadden een megagrote fancrew en feest naderhand zo gaaf :D:D en toen vandeweeek waren sectionals, iets grotere regio (haha, weet niet hoe ik het anders moet uitleggen) de eerste wedstrijd,dinsdag, hebben we makkelijkj gewonnen, maar gisterenavond hebben we verloren van Princeton. Echt balen :( maar ze waren gewoon beter.. dus snikken gisterenavond, maar er zijn genoeg andere leuke dingen :D
Heb de afgelopen weekenden veel leuke dingen gedaan! Er is hier in de buurt een boerderij en die doen rond halloween altijd een " haunted hayrack ride" Ze hebben een soort enge route uitgezet en dan zit je op een soort houten kar (hayrack) en dan ga je langs die route en word je langs alle kanten de stuipen op het lijf gejaagd. Op een vrijdagavond zijn we daar met een groep van ong 20 heen gegaan en dan moet je zwartgekleed zijn en dan krijg je een masker en dan kan je langs die route gaan zitten en dan mag je alle mensen laten schrikken, ZO VET! :D
Ik zat bij een soort trein, samen met codee, arne, jimmy& austin. Als ze dan langskwamen hadden we zo;n keiharde toeter (die je welles bij voetbalwedstrijden ziet enzo:)) en van dat flikkerlicht en dan slopen wij met zn allen op die kar af en dan kon je erop springen, of keihard gillen, met houten blokken op dat rek trommelen, naar hun voeten grijpen en dat soort dingen. HAHA! het was ZO lachen! Sommige mensen schrokken echt zo erg, en das zo leuk om te zien, haha :DXD
Drna kregen we allemaal gratis koekjes& pizza :) en er zijn daar ook heel veel kampvuren en daar mochten we dan omheen gaan zitten :D
De week erop zijn we met heel velen zelf die route gaan doen zegmaar. Het was echt wel een goeie! ik schrok afntoe echt heel erg, hihi :) Alleen ons kampvuur rookte enorm erg, dus op alle foto's lijkt het alsof we huilen :P.
daarna zijn we met zn 16e nog naar een haunted house gegaan in orion (halfuurtje weg). Hier is dat zegmaar allemaal int echt. We liepen door een bos en dan kwamen we steeds door van die huisjes. HET WAS ZO ECHT &ENG! Ik heb arne& codee helemaal fijngeknepen, en zo hard gegilt! ik liep natuurlijk weer lekker achteraan in zo;n dun gangetje, komt er zo;n mannetje achter mij aan allemaal praten van; oee je bent de laatste, je weet wat er nou me tje gaat gebeuren heh, ooh wat heb je toch slechte vrienden, je zou ze echt beter moeten uitzoeken, jaa kijk maar uit, blabla, zo lachen als ik eraan terugdenk, maar ik was ZO bang! haha :D M'n stem was de volgende dag ook niet echt charmant.. maaroke :D
Maar ik moet nu weg, dus ik probeer morgen ofzo verder te vertellen :D


  • 07 November 2008 - 16:39

    Noëlle:

    Aaah! ik krijg al rillingen als ik er alleen al aan denk! beetje zo schrikken van vanalles en nog wat!
    Maar je hebt het weer hardstikke druk met van alles zo te horen haha =). Geniet ervan!
    xx

  • 07 November 2008 - 18:46

    Toine, Marina & Kids:

    Druk,druk, druk ! Maar gelukkig zijn het ook leuke dingen.Kampioen volleybal wat volgt kampioen slalom of bobsleeen? Heb je Obama al ontmoet die komt daar toch ook uit de buurt. Hej geniet ervan groetjes uit Den Hout

  • 07 November 2008 - 20:01

    Marleen:

    Hahaha ik hoor je stem al helemaal zoals hij was toen je vorig jaar je stem kwijt was. Toen hebben we gelachen (A). Maar t klinkt allemaal super leuk:D en khoop dat je toch nog wel terug komt als je het zo naar je zin hebt(A). Die mensen laten schrikken lijkt me btw echt gewelig xD
    xxx (L)

  • 07 November 2008 - 22:10

    Mama:

    hey was je zomaar vrij vandaag??
    gezellig om weer wat te lezen misschien tot morgen
    liefs mama

  • 08 November 2008 - 10:40

    Melissa:

    Echt goed van jullie met de volleybal Myrthe! En het klinkt allemaal zóó gaaf! Echt leuk om te lezen :) Nog heel veel plezier daar!!
    X. Melissa

  • 08 November 2008 - 22:28

    Lynn:

    weer een heerlijk verhaal myrthe :D
    en scary. haha ik vind het bij de gedachte alleen al eng, zeker omdat myn lamp op myn kamer knippert, haha :D

    have fun girl (L)(L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Myrthe

Actief sinds 12 Juni 2008
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 14204

Voorgaande reizen:

13 November 2014 - 23 Januari 2015

Suriname

26 Juli 2008 - 26 Juli 2009

Mijn eerste reis: Amerika

Landen bezocht: