bijna! - Reisverslag uit Bagdad, Irak van Myrthe Konings - WaarBenJij.nu bijna! - Reisverslag uit Bagdad, Irak van Myrthe Konings - WaarBenJij.nu

bijna!

Door: myrthe

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

07 Augustus 2008 | Irak, Bagdad

bijna! bijna is het dan zover! Sommigen van jullie weten het misschien al, maar ik vertrek 2 weken later, deze zaterdag dus!
Ik heb ondertussen al gemaild, gemsnt en gebeld met m'n gastmoeder! Ze zijn heel actief, zijn niet de standaard McDonald's familie (ze hebben er zelfs een hekel aan!) en zijn heel enthousiast. Ik krijg er steeds meer zinin :D
Ik heb al een paar foto's dus die ga ik zometeen uploaden.
De foto die "hostfamily!" heet is dus een foto van mijn gastgezin, v.l.n.r. de honden: Zeus (wit) & Lucky (zwart), daarbij mijn gastmoeder, Candy. Samantha, mijn gastzus, zit op het paard Beau. Dan mijn gastbroertje, Seth, en gastvader, Scott. Op het zwarte paard, Charlie, zit de verloofde van Samantha: Joe.
De andere foto is van mijn huis, ziet er goed uit toch :D en ik krijg een tweepersoonsbed & eigen badkamer! :D
Zaterdag vertrek ik om 11.15u vanaf schiphol en ik kom rond 0.00u (amerikaanse tijd, dus hier 7.00u 'sochtends) aan in het plaatsje Moline, wat maar een kwartiertje van mijn toekomstige thuis is. Ik heb 4 verschillende vluchten en ben dus zo'n 20uur onderweg. Dat was het weer, ik ga maar weer verder met pakken. Wat trouwens niet echt wil lukken, het gaat nooit passen!

  • 08 Augustus 2008 - 11:53

    Lynn:

    Wooooo ziet er goed uit dat huis myrthie :D
    En ook je gastgezin ziet er heel aardig uit!
    Het gaat je goed!(L)

  • 08 Augustus 2008 - 18:37

    Pam:

    hee, ik had al eerder geprobeerd en reactie te sturen maar op de een of ander manier lukte dat niet -.-"
    Maarja... Jammer dat ik je niet kan uitzwaaien, ik zit nog in België. Heel veel plezier enzo daar. ik stuur je vast nog wel een keer een mail of een brief ofzoiets...

    Byebye x Pam

  • 10 Augustus 2008 - 12:13

    Susan Damen:

    Hoi Myrthe,

    Ik wens je heel veel plezier daar. Geniet er maar lekker van en hou ons op de hoogte. We zullen je bij het zwemmen echt wel heel e rg gaan missen.

    Groeten Susan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Actief sinds 12 Juni 2008
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 14219

Voorgaande reizen:

13 November 2014 - 23 Januari 2015

Suriname

26 Juli 2008 - 26 Juli 2009

Mijn eerste reis: Amerika

Landen bezocht: