nu nog op school in NL - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Myrthe Konings - WaarBenJij.nu nu nog op school in NL - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Myrthe Konings - WaarBenJij.nu

nu nog op school in NL

Door: myrthe

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

12 Juni 2008 | Nederland, ettenleur

heeello allemaal,
ik zit nu nog met Pam in de mediatheek maar over 1 MAAND & 2 WEKEN ga ik naar Amerikaa! ik weet alleen nog niet waar precies, maar als ik dat weet horen jullie het vanzelf wel..
maaaar voordat ik vertrek ga ik eerst nog heel veel leuke dingen doen ! nog heel veel feestjes & gezelligheid, dus jullie zijn nog lang niet van me af, daaagg =D

  • 18 Juni 2008 - 11:33

    Sophiee:

    MIRDIEE:D
    nou nou al goed voorbereid zeg op je BIG reis!!
    je hebt er zkrs wel zin in:D
    nou groot gelijk hoor, pas ik niet nog in je koffer??

    njaa ik gaa je wel missen met wcuitjes enzoo, maarjaa volgend jaar weer naar guusje met jou:D
    dit jaar was de beste,, nou ik beloof dat ik iedere dag iets van me laat horen als jij in amerika zit (behalve als ik op vakantie ben;)) ik gaa nu weer verder leren voor de pwweek
    hopelijk tot morgen en anders tot volgende week dinsdag:D:D
    loveyouuu(L)
    SOPHIAAA

  • 02 Juli 2008 - 12:43

    Siska:

    Ik ga je trouw volgen ;)
    xx

  • 03 Juli 2008 - 10:38

    Lotte:

    Myrtheeeeee

    meisje, ik ga je missen. Maak er een top jaartje van en ik blijf je volgen hiero haha

    xxxxxx hzvvj (L)
    lotje

  • 03 Juli 2008 - 12:08

    Whitney:

    Hee lieve Myrthee!:D
    ik ga je echt heel erg missen, onze baan zal wel leeg zijn zonder jou :( maar kga heel vaak aan je denken en je natuurlijk volgen op je site! je gaat t helemaal maken in amerika ;) en ze daar leren gezond te eten gaat je zeker lukken! oja, een ding moet je echt nie vergeten: je moet ze in amerika onze KIKKERSLAG leren!!:D die is egt geweldig, hahaha :P heel veel plezier!

    iloveyou girl!(L)
    kusjes,


  • 03 Juli 2008 - 21:11

    Lynn:

    hee myrthe
    het was gezellig in goirle met z'n alle :)
    ik zal de foto's snel nog op een site zetten. dan zie je ze nog voor je naar amerika vertrekt. ik vind het, zoals ik al heb gezegd, echt heel knap van je dat je het kan om naar amerika te gaan. zeker weten, respect voor jou meisje! (L)
    ik zal je volgen vanaf deze site en ik wens je heeeel veel geluk & succes & plezier toe :D
    ga jy bush maar eens laten zien wie de nederlanders nou écht zijn (H) haha :D
    tot volgend jaar op school!
    YOU GO GIRL :)

    xx iloveyou (L)
    kusje lynnn.

  • 06 Juli 2008 - 12:28

    Erwin:

    heey zusie

    veel plezier in america en ik zal je ook gaan missen hoor. ik zal vaak ff kijken wat je aant doen bent. en wel terug komen eej. nie stiekem blijven daar.

    erwin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Actief sinds 12 Juni 2008
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 14218

Voorgaande reizen:

13 November 2014 - 23 Januari 2015

Suriname

26 Juli 2008 - 26 Juli 2009

Mijn eerste reis: Amerika

Landen bezocht: