Let's go! - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Myrthe Konings - WaarBenJij.nu Let's go! - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Myrthe Konings - WaarBenJij.nu

Let's go!

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

12 November 2014 | Nederland, ettenleur

Morgen is het dan eindelijk zover! Na 10 weken voorbereiding in Rotterdam vertrekken we naar Suriname. In September zijn we met een groep van 6 meiden begonnen met het opzetten van ons project voor stichting ProHealth. We werken met 3 meiden van ergotherapie, 2 meiden van logopedie en ikzelf.

We willen in twee wijken in Paramaribo gaan onderzoeken hoe de inwoners daar de toegang tot zorg ervaren met behulp van enquêtes. Daarna hopen we met een aantal inwoners in gesprek te gaan om te bespreken wat er eventueel veranderd kan worden op dat gebied. Tijdens het project logeren we met z'n zessen in een mooi roze huis aan de Prinsessenstraat.

Eén van de leukste kanten van het project vind ik dat we met veel mensen in gesprek zullen gaan. Hopelijk kunnen we ook veel van het land gaan zien. We hebben al een aantal mooie tripjes op het oog, dus dat komt vast helemaal goed!

Via deze blog kunnen jullie mij volgen. Dat is tenminste het plan, ik hoop dat ik het deze keer beter bij ga houden dan bij mijn vorige reisverhaal...

Voor nu, tot snel! Geniet van de warme chocomel, avondjes voor de open haard en kerstverlichting op staat. Die ga ik wel een beetje missen.. Gelukkig krijg ik er een zonnige 35 graden voor terug :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Actief sinds 12 Juni 2008
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 14197

Voorgaande reizen:

13 November 2014 - 23 Januari 2015

Suriname

26 Juli 2008 - 26 Juli 2009

Mijn eerste reis: Amerika

Landen bezocht: