walking in a winterwonderland :D - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Myrthe Konings - WaarBenJij.nu walking in a winterwonderland :D - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Myrthe Konings - WaarBenJij.nu

walking in a winterwonderland :D

Door: myrthe

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

15 December 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

hi :D
woewww, weer eff geleden en weer vanalles gedaan :D
Volleybal is nou officieel afgelopen, zegmaar, we hadden een awardsnight. Vantevoren mag iedereen in het team stemmen op "most valuable player" en "most improved player". Dan op de avond zelf deed eerst onze coach (varsity, daar zitten de juniors &seniors) een praatje. Toen kwam de freshman coach en die vertelde wat over hun seizoen, en dan over elke speler apart en dan komen ze allemaal naar voren en krijgen ze een mapje met statistieken, kaartje, en dat soort dingen :D Daarna doet de sophmore (/junior varsity) coach hetzelfde. En toen was het mijn coach dr beurt :D Eerst kregen we een slideshow met allemaal foto's van het seizoen, echt heel leuk! :D Toen begon ook zij te vertellen, duurde iets langer, haha en toen kwamen weer alle spelers apart naar voren :). Wij kregen ook een "varsityletter" das zegmaar een stoffen ding die je op je jas kan vastmaken, de meesten hebben een rockridgejas met daarop al die dingen van de sporten die ze hebben gedaan :). Daarna nog een beetje gepraat enzo, gezellig! :):D
De weken na halloween kan ik nu eff niet precies meer bedenken wat ik heb gedaan, maar weet dat we 1 zaterdag larissa's feestje hadden! Gewoon gezellig bij larissa thuis, we hadden karaoke (ojee!! ik merkte toen pas hoe erg ik singstar mis !) en het was echt zo leuk! Drna bleven maddie&ik slapen, we hebben eerst nog een enge film gekeken, die door het einde helemaal verpest werd en nergens meer op sloeg, maarvooruit :D
Larissa slaapt in de kelder, STEENKOUD, en toen hoorden we rare geluiden dus lagen we met z'n 3e in bed, werden we sochtends wakker, bleek dat er hondenspeeltjes onder ons matras lagen, WOOPS :D
Ennee, 1 keer op vrijdag ben ik met wes, andre&larissa naar de bios geweest :D Op de dag dat Twilight voor het eerst in de bios was, het was gigadruk! Maar wij waren naar Rolemodels geweest, HILARISCH, serieus, haha :D hij is echt goed :d Wes was chagrijnig een beetje die dag, maar was weer helemaal vrolijk, hahah :D
en een keer op vrijdag met scott, candy& seth naar olive garden geweest. Ons voorgerecht duurde nogal lang dus zouden we gratis toetjes krijgen (heheh..), maar het was zo lekker! Ik heb niet eens de helft op, want het was weereens nogal veel. Het goeie is dat je hier alles was je niet opeet mee naar huis kan nemen in zo;n meeneemdoos :) Maaroke, we zaten eigenlijk al stampvol naar ons eten (we hadden ook zoveel salade als je kon eten zegmaar, lekker!) Maaroke die toetjes zagen dr best lekker uit, hihi, dus hebben we toch bestelt (scott ook na lang zeuren van candy&mij, konden we rondgeven, hihi:)) heerlijklekker :D whaha we kwamen allemaal misselijk naar buiten XD verschrikkelijk :P Daarna gingen we naar de bios, voor seth naar madagascar 2, hij was wel oke :) maar candy n ik waren een beetje moe dus viel net niet in slaap .. maaroke :D
En we zijn een weekend naar Chicago geweest. Op zaterdagochtend vertrokken we, candy, gastoma, maddie&andre. Toen we daar waren gingen we eerst naar Crissie& Jim (candy's zus& haar man:)) en zijn we gaan eten ergens in de buurt. Toen zijn we naar downtown Chicago geweest, daar was ik nog nooit echt geweest, wel snel doorheen enzo, maaorke. We zouden gaan schaatsen, maar het was 40minuten wachten voor schaatsen (!) dus toen zijn we naar een soort boon gegaan. Hij was helemaal van spiegel gemaakt, en ZO vet! Je kon echt de beste foto's maken, we hebben zulke leuke :D en aan een kant kon je ook de skyline zien, echt super :D
Daarna zijn we naar michigan avenue gegaan, daar hebben we een beetje rondgelopen &geshopt :) H&M gezien, ennaar binnen geweest:)! YAY! :D
Toen zijn candy, maddie, andre en ik naar ons hotel gegaan. Gastoma bleef bij Crissie slapen :). Daar hebben we snel onze spullen gedropt, en zijn we naar het concert gegaan! Candy had al kaartjes gekocht voor Jason Mraz voordat ik hier aankwam, want ze had het met wes over hem gehad op msn. En hij zou naar parijs komen (daar woont wes) in september en hij zou hem dus missen, dus had candy hem belooft dat we hier zouden gaan. Dus toen zouden we met zn 3e gaan, en later maddie ook, en opt einde kon wes niet meer en ging andre .. maaroke :D we gingen met de tram (jak, oud, koud, vies, brr, haat trams .. :P). Na eff buiten in de kou te staan gingen we naar binenn, het was in een soort ballroomachtigiets. Staanplaatsen hadden we, en het was geweeeeeeeldig:D We moesten best lang wachten, toen kwam het vooorprogramma (wat eerlijk gezegt een beetje apart was.. ) en toen kwam Jason :D WAUW! serieus, geweldig :D haha, we hebben superveel fotos en filmpjes en het was super :D Daarna gingen we naar ons hotel en hebben candy andre en ik nog een film gezien (maddie ging al slapen.) en daarna zijn we ook gaan slapen :D De volgende dag zijn we nog met gastoma en crissie naar een iets goedkoper winkelcentrum geweest (alles in chicago is nogal duur...) en daarna gegeten bij olive garden (lekker italiaans restaurant:)) en toen weer naar huisje toe :):D. GEWELDIG! :D
Toen hadden we maar 2&halve dag school! Op woensdag waren we om 1.15 uit :D Ben smiddags gaan zwemmen :D Donderdag was het Thanksgiving :D om 12 uur gingen we naar gastoma, eerst hebben we eten klaargemaakt en tafels klaargezet enzo. Rond 1uur kwamen de andere mensen, we waren met een stuk of 40denk! Die ik natuurlijk weer de helft niet kende en weer voorstellen (ik begin serieus heel veel namen te vergeten.. ):). Iedereen at superveel! De turkey was lekker:D maar heb verder niet echt veel op, hihi, daarna nog taart en toen gingen er al best veel naar huis. Toen hebben we nog de dvd van de bruiloft gekeken& de fotos (kwamen candy en ik erachter dat de badmeester 1 van de bruidegomsmanentjes was, haha:)) Daarna gingen we kaarten, haha! Ze deden echt geeek, hahah XD Zingen, en alles, het was zo vet! :D
De volgende dag was het Black Friday, gigashopdag:D Om 9.30 gingen wij ook :D (sommigen gaan al om2uur ofso!) En overal waren echt superuitverkopen (tot 70% zelfs soms) ! :D Toen hebben we superveel geshopt, ben begonnen met al mn kerstcadeautjes, poepoe, ik ben echt dubbelblut als ik alles heb gekocht (als dat al kan (a)). In NewYork was het echt idioot:O er was een werknemen die om 4uur de winkel wilde openen, werd overlopen door winkelende mensen en is overleden! NIET NORMAAL:O echt:O
Na het shoppen zijn we naar sam thuis gegaan (gastzus:)) en hebben we rockband gespeelt, ZO leuk :D. Het is een playstation spel met 2 gitaren, soort drumstel en een microfoon en dan kan je allemaal rockliedjes doen :) Echt zo leuk! whaha, echt gelachen :D Daarna zijn we snel iets gaan eten bij subway (gezond! sandwiches!:)) en toen gingen we met nog een paar van familie naar comedy sportz :D Dat is zegmaar een beetje als de lama's. Je zit in een cafe en het zijn 2 teams van 4 tegen elkaar. En dan hebben ze een wedstrijdje, en het is echt zo grappig! Je kan ook uit het publiek roepen enzo, en mensen moeten op het podium komen, echt leuk:).
Verder gaan we vaak gewoon naar mensen thuis en een beetje rondhangen en gezelligheid:D Het word steeds leuker& gezelliger:):D.
Verder moeten jullie allemaal naar Jason Mraz luisteren, hij is echt goed! Zn songteksten zijn echt fantastisch, zo leuk:D en hij heeft aparte leuke geluidjes zegmaar en hij is echt heel goed! :D
Dus zeker opzoeken en doen :D
Ondertussen is het hier ook flink gaan sneeuwen! Larisssa &Andre hadden nog nooit sneeuw gezien. De eerste dag vond Larissa het geweldig (zondag), maandag had ze er een hekel aan, haha:P. Ik vind het super :D,het is net winterwonderland :D Onderweg naar school komen we al veel auto;s in de goot tegen, dat word nog wat deze winter.. Woensdag waren we op school en begon het heel hard te sneeuwen, toen mochten we eerder naar huis omdat het anders gevaarlijk werd, YAY :D lekker middagje vrij :D Het is sochtends ook al -15GRADEN! WOW! Echt niet leuk meer haha, gelukkig word het iets warmer (-10/-5) overdag:), poe. Mensen lopen nog steeds in shirtjes, ik in 2 truien, haha, maaroke :)
Gisteren was bij Seth op school zn kerstprogramma. Alle basisscholen hebben dat, dan doet elk jaar zegmaar 3 liedjes oefenen en daar maken ze een soort concertje van:). Ik mocht om 1.00 naar huis omdat ik met candy, scott &gastoma ging kijken :D Het was echt zo lief! De groep1/2'ers, zulke schatjes :D Seth deed het trouwens ook supergoed hoor :D Echt leuk, ik krijg echt zin in kerst! sAvonds ben ik nog een keer geweest met de moeder van Scott, want ze wilde niet alleen gaan :) Toen waren alle kinderen ook helemaal in kerstkleren, er waren meisjes in jurken die ik tussen de homecomingjurken heb zien hangen, amay, en dan zonder iets erover heen ook nog. Ik zat daar met trui, jas, sjaal en handschoenen :P.
We proberen ook zo vaak mogelijk te gaan zwemmen :d Kan niet meer buiten fietsen, te koud (ik heb t gedaan, maar deed pijn vond ik, naja :)) dus fiets nou beneden op zo;n fitnessfiets. Een beetje frustrerend omdat je steeds hetzelfde ziet, en niet vooruit komt :).
Je hebt hier ook verschillende jachtseizoenen. Met pijl&boog is maandenlang. Maar met geweer is 3 weekenden en dan ook op vrijdag. Mensen die gaan kunnen dan gewoon vrij nemen! poee, geef mij zoiets in nederland :D
School gaat ook nog goed: niet moeilijk, gezellig, yay:)
Vind het allemaal nog super! behalve het uitglijden, de kou, maaroke:)
Hoop dat met jullie ook alles goed gaat! superbedankt trouwens de mensen die dit lezen, reacties geven enzo, echt heel leuk! :D Doe ik het niet voor niks, you know :)
Nu moet ik er weer vandoor (als ik iets ben vergeten, vertel ik het later nog wel een keertje :)), want we gaan weg :)
Misschien boodschappen doen, we hebben al een week bijna niks, whaha! :P

  • 16 December 2008 - 06:25

    Lynn:

    aah myrthe het klinkt weer super meisje :D(L)
    tot het volgende verhaal (K)

  • 19 December 2008 - 22:40

    Femke:

    haaj Myrthe:D
    gelukkig heb je het daar naar je zin! het lijkt alsof je echt helemaal aan de andere kand van de wereld bent:P dat is miss ook wel zo-_-:P maar wel leuk dat je dat alles meemaakt. Wat een avonturen zeg.
    nja, Fijne feestdagen nog;)

    xxFemke

  • 21 December 2008 - 16:10

    Arjen Van Esch:

    Ha Myrthe,

    goed om te horen dat het nogsteeds goed gaat. Blijf ervan genieten. Bedankt voor je kaartje! leuk dat je daar vanuit Amerika nog aan denkt!

    Het beste maar weer.

  • 27 December 2008 - 14:35

    Carla Stadhouders:

    Hoi Myrthe,
    Bedankt voor je kaartje. Ik heb het gescand en doorgestuurd naar alle zwemmers van DIO 1. Vanavond vertrekken we naar Maastricht. We hebben er zin in hi hi, maar we zullen je daar wel een beetje missen.... Fijne jaarwisseling!
    Groeten Carla

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Myrthe

Actief sinds 12 Juni 2008
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 14195

Voorgaande reizen:

13 November 2014 - 23 Januari 2015

Suriname

26 Juli 2008 - 26 Juli 2009

Mijn eerste reis: Amerika

Landen bezocht: