LET IT SNOW!! part 2 :) - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Myrthe Konings - WaarBenJij.nu LET IT SNOW!! part 2 :) - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Myrthe Konings - WaarBenJij.nu

LET IT SNOW!! part 2 :)

Door: myrthe

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

10 November 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

hello again :D
de week na dat enge spookhuis was het toen eindelijk echt halloween! :D
vrijdagavond ben ik met candy, seth, nichtjes, oom, oma, larissa, maddie gaan trick-or-treaten :D Heel makkellijk, haha, je gaat langs de deuren, zegt trick or treat en je krijgt enorm veel snoep! Onderweg hebben we andre nog opgehaald, en we kwamen nog heel veel mensen van school tegen, echt leuk! :D We hadden ook heel veel snoep! De meesten mensen zitten gewoon buiten op hun oprit, met een vuurtje en een gigantische pot snoep :P en als ze er niet zijn, staat er gewoon een schaal met snoep :) Daarna waren maddie&larissa ook blijven slapen dus dat was wel gezellig :D
Zaterdag had ik de regionalfinales en daarna ben ik naar codee geweest. We hadden een kampvuur, en we hebben een enge film gekeken: house of wax! JAKKIEEE!! hij was eng, en vies, en niet voor mij, haha :)
Daarna zijn we snachts jimmy gaan tp'en, omdat de jongens vorige keer het huis van codee hadden getp't toen wij daar sliepen. Dan "versier" je zegmaar het huis, tuin en oprit met toiletpapier, haha! Het was zo grappig! haha, ik wou echt dat ik er een foto van had kunnen maken en dat ik hun gezichten kon zien sochtends XD haha! maaroke :D Verder heb ik nu lekker 5 dagen weekend :D
Op school hadden we ook een food drive, je kant zegmaar je punt opkopen. Als je blikken met eten naar je lessen brengt kan je extra punten krijgen en dan gaat je punt omhoog, heel makkelijk als je slechte punten hebt. Je kan het niet helemaal ophalen natuurlijk, maar het helpt wel :D Als je er 1 voor gym meebrengt of een dollar hoef je niet te rennen die dag, en als je er 10 meebrengt hoef je niet eens om te kleden. Best handig, hihi.
Verder heb ik mn eerste levende en niet meer levende rendieren gezien! Candy kwam binnenrennen; het is maar een waarschuwing, maar er liggen 2 dode rendieren in scott's truck! WAAAT! XD whaha, dus ik beetje later naar buiten, hingen ze daar.. opzekop, met die tong uit hun mond hangend, bloed op de vloer.. JAKKIE! was hij het vel eraf aant halen. Toen vroegtie nog of ik wilde helpen maar dat heb ik maar niet gedaan, haha XD Toen kwam ik er ook achter dat al het vlees dat ik hier tot nu toe thuis heb gegeten rendier is, het is best lekker moet k zeggen :D
Verder is supergezellig op school enzo nog steeds:D Ben lekker aant zwemmen! YAY! :D Candy doet zelfs mee, echt leuk! :) Geschiedenis is verschrikkelijk, haha heb er echt een hekel aan, gelukkig zijn mn andere vakken best niet zo erg en heb ik alleen huiswerk voor geschiedenis :)
Denk dat dat het weer een beetje was voor deze keer :D Ik hoop dat ik vandaag kan shoppen, want ik moet nodig dikkedikke kleren hebben, HET IS ONDER 0 VANDAAG, arme ik :)
tot snell!!:):D

  • 10 November 2008 - 19:22

    Laurie:

    Hee myrthe:D

    Leuk dat je echt Halloween hebt gevierd:) Ik zou willen dat wij dat hier ook doen..Dat rendierenvlees is dan wel weer wat minder hoor:P Heel veel plezier daar, maar dat zal wel lukken:)

    XxX Laurie

  • 11 November 2008 - 17:55

    Lynn:

    ieeehl.
    die rendieren. whaha :P
    en dat met wcpapier, vet grappig.

    en die food drive. hier ook snel ff invoeren :D!!

    veel plezier girlll
    kiss xx

  • 25 November 2008 - 14:38

    Fay:

    Woee. halloween lijkt me egt super! Jammer dat ze dat niet in nederland hebben :)

    veeeel plezier

    kuuuuus !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Myrthe

Actief sinds 12 Juni 2008
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 14189

Voorgaande reizen:

13 November 2014 - 23 Januari 2015

Suriname

26 Juli 2008 - 26 Juli 2009

Mijn eerste reis: Amerika

Landen bezocht: