GASTGEZIN! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Myrthe Konings - WaarBenJij.nu GASTGEZIN! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Myrthe Konings - WaarBenJij.nu

GASTGEZIN!

Door: kevin's versie van myrthe's verhaal

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

14 Juli 2008 | Spanje, Salou

Eindelijk, eindelijk… Ik lag lekker aan het zwembad, toen ik een gemiste oproep had. Dus gelijk terug gebeld naar EF, dacht dat ik weer wat vergeten was, MAAR! Het was goed nieuws. Ik heb een gastgezin! Yes, nu weet ik eindelijk waar ik heen ga. Ik ga naar de staat Illinois (Volgens mij kan ik dat ergens aangeven op het kaartje, ik zal zo eens kijken.). Dan verblijf ik in het plaatsje Milan, wat ongeveer 2 uur rijden is van Chicago, andere grote steden liggen er ook in de buurt, maar welke weet ik niet precies.

Zoals in de meeste gezinnen, heb ik een gastvader, Scott, die ingenieur is, een gastmoeder, Candy, die lerares is, een zus, Samantha, die 21 jaar oud is en al uit huis en nog een klein broertje, Seth, van 9. Ook hebben ze een kat, hond en paarden. Ik ben benieuwd, want zeg nou zelf, het klinkt allemaal toch best wel leuk.

Het hele jaar ga ik niet alleen maar thuis zitten, ik moet natuurlijk ook naar school. Ik ga naar de Rock Ridge High School, die ongeveer 15 kilometer (bijna 10 mile) van mijn huis ligt, en dat is niet geweldig te voet, dus dat wordt waarschijnlijk met de gele schoolbus naar school.

In tegenstelling tot het regenweer wat hier continu heerst, zijn er daar heel warme zomers, en heel koude winters. Dus ik zal nog maar eens opzoek gaan naar een dikke trui. Of daar gewoon een kopen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Actief sinds 12 Juni 2008
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 14199

Voorgaande reizen:

13 November 2014 - 23 Januari 2015

Suriname

26 Juli 2008 - 26 Juli 2009

Mijn eerste reis: Amerika

Landen bezocht: